Subject: FW: Statistikaameti 2025.−2029. aastal tehtavate statistikatööde loetelu
From: "Ott Karulin"
To: "RAM Info"
Date: Thu, 29 Aug 2024 14:20:57 +0300

Tere!

Palun kiri registreerida ja teha kooskõlastamise märge vajalikes 
andmebaasides.

Ott

From: Krystiine Liiv <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 29, 2024 2:15 PM
To: Ott Karulin <[email-masked]>; Jaana Tael <[email-masked]>
Cc: SiM info <[email-masked]>
Subject: Statistikaameti 2025.−2029. aastal tehtavate statistikatööde 
loetelu

Tere!

Siseministeerium kooskõlastab  „Statistikaameti 2025.-2029. aastal tehtavate 
statistikatööde loetelu“ eelnõu märkusteta.

Lugupidamisega

Krystiine Liiv
teadusnõunik

strateegia- ja arendusosakond
Siseministeerium

5191 3935
Pikk 61, 15065 Tallinn

 <http://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<http://www.issuu.com/siseministeerium/docs> 
<http://www.flickr.com/photos/siseministeerium> 
<http://www.youtube.com/user/Siseministeerium>